Support

    Dit is de support pagina. Vind hier de uitleg over alle apps die wij ondersteunen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

     

    Automatische orderstatus

    Wat doet deze app?
    Deze app zorgt ervoor dat de orderstatus in je webwinkel automatisch wordt gewijzigd. Je kan zelf instellen naar welke status deze wordt gewijzigd.

    Kan ik alleen betaalde orders wijzigen?
    Ja, dit kan. Je kan instellen of de betaling vereist is voor de wijziging.

    Wat is de maximale vertraging?
    Je kan tot maximaal 240 minuten (vier uur) vertraging instellen.

     

    Automatische kortingsbonnen

    Wat doet deze app?
    De app maakt in je webshop automatische kortingsbonnen aan voor je klanten. Op verschillende momenten kan je deze app instellen, zoals bijvoorbeeld wanneer jou klant zichzelf registreert voor je nieuwsbrief of wanneer hij een order heeft geplaatst op je webshop.

     

    In welke layout wordt de e-mail naar de klant gestuurd?
    Standaard wordt deze e-mail verstuurd zonder design of layout, oftewel; een standaard tekst e-mail. Indien gewenst kunnen wij 'op-maat' een design voor je koppelen. Wat hierbij wél en wat hierbij niet nodig is leggen wij je graag even uit. Neem in dit geval even contact met ons op. Op basis van je wensen laten we je weten wat de kosten worden voor het koppelen van jou persoonlijke design.

     

    Kortingscode berekenen methodes

    We ondersteunen een diversiteit aan berekeningen voor de aangemaakte kortingsbonnen. Zie in onderstaande tabel de verschillende opties inclusief enkele voorbeelden.

    Bereken methode Kortingsbon Voorbeeld
    Bedrag Een kortingsbon met de ingestelde waarde: €5 Kortingsbon geeft €5 korting
    Percentage Een kortingsbon met het ingestelde percentage: 5% Kortingsbon geeft 5% korting
    Percentage van orderbedrag Een kortingsbon met een berekende waarde van het orderbedrag: 10% Op een order van €120 wordt een kortingsbon van €12 aangemaakt
    Staffel op orderbedrag

    Een kortingsbon met een vaste waarde, gebaseerd op in welke staffel het orderbedrag valt.

    Van Tot Korting
    €0 €50 €5
    €50 €200 €10
    €200 Onbeperkt €20
    Op een order van €40 wordt een kortingsbon van €5 aangemaakt;
    Op een order van €210 wordt een kortingsbon van €20 aangemaakt
    Percentage staffel op orderbedrag

    Een kortingsbon met een percentage, gebaseerd op in welke staffel het orderbedrag valt.

    Van Tot Korting
    €0 €50 5%
    €50 €200 10%
    €200 Onbeperkt 20%
    Op een order van €40 wordt een korting bon van €2 aangemaakt;
    Op een order van €210 wordt een korting bon van €42 aangemaakt

     

    Welke mailinglijst is vereist voor de nieuwsbrief registratie?
    Vanuit CCV Shop bestaat er een standaard mailinglijst genaamd 'Aangemeld via website'. Deze lijst wordt gevuld met e-mailadressen wanneer iemand zichzelf registreert tijdens het plaatsen van een order, of wanneer ze zich registreren op jou webshop. Op deze lijst werkt de app, niet op andere mailinglijsten. De app werkt ook indien je als webshop eigenaar vanuit het Onderhoudspanel/Backoffice een e-mailadres registreert in deze mailinglijst.

     

    Welke codes krijgen de kortingscodes?
    Elke kortingsbon welke wordt aangemaakt krijgt een voorloop code. Deze verschilt per type kortingsbon. In onderstaande tabel vindt je de voorloopcode terug:

    Type kortingsbon Voorloopcode
    Registratie nieuwsbrief WKRM
    Plaatsing order WKPO

     

    Ik ontvang geen kortingscodes?
    Er zijn verschillende redenen waarom er geen kortingscode wordt verstuurd. In onderstaande stappenplan kan je proberen om het probleem te vinden:

    1. De kortingsbon module is uitgeschakeld in CCV Shop
      Ga naar je onderhoudspanel en dan in het linker menu naar "App Store". Zoek naar de app "Kortingsbonnen" en activeer deze.
    2. Controleer of je in het Webshop-koppelingen dashboard de app hebt geactiveerd
      Login op het Dashboard. Ga in het linker menu naar "Automatische kortingsbonnen". Zorg ervoor dat er minimaal één vinkje is ingeschakeld bij de verschillende opties. Let op dat sommige opties nog een keuze hebben in wanneer de kortingsbon daadwerkelijk wordt verstuurd.
      Voorbeeld: Bij de 'Kortingscode na plaatsen bestelling' kan je bij de instelling "Moment van aanmaken" instellen dat de kortingsbon wordt aangemaakt nadat de order op de status 'Verzonden' wordt ingesteld.
    3. Simuleer het aanmaken
      • Voor het aanmaken van een kortingsbon op de mailinglijst:
        1. Ga naar je onderhoudspanel en dan in het linker menu naar "Mijn klanten => Mailingtool"
        2. Open de mailinglijst "Aangemeld via website" dmv de drie bolletjes en dan "Lijst wijzigen"
        3. Voeg een contact toe met de button "Nieuw contact"
      • Voor het aanmaken van een kortingsbon op het plaatsen van een order:
        1. Ga naar je onderhoudspanel en dan in het linker menu naar "Mijn klanten => Orderbeheer"
        2. Voeg een order toe met de button "Creëer nieuwe order" en gebruik je eigen contactgegevens. Let op dat je minimaal het e-mailadres vult, anders ontvang je de kortingsbon niet.
        3. Afhankelijk van welke instelling je hebt gekozen in het Webshop-koppelingen dashboard dien je de order op betaald te zetten of de orderstatus wijzigen naar 'Verzonden'.
          Heb je gekozen voor het aanmaken van de kortingsbon direct na het aanmaken van de order dan kan je enkel simuleren door de order via de website te plaatsen.
    4. Controleer of er kortingsbonnen zijn aangemaakt
      Ga naar je onderhoudspanel en dan in het linker menu naar "Mijn webshop => Kortingsbonnen". Nieuwe kortingsbonnen zullen onderaan de lijst verschijnen.
    5. Zie je geen kortingsbonnen? Dan gaat er wellicht nog iets mis wat je zelf niet kan controleren. Neem contact met ons op en wij zoeken uit wat er mis gaat.

     

    Minimale voorraad notificatie

    Wat doet deze app?
    Deze app zorgt ervoor dat elke nacht de minimale voorraad van al je producten wordt gecontroleerd. Dit gaat door middel van het opgeven van de grens voorraad in een veld in je webwinkel. In je webshop-koppelingen.nl dashboard geef je op in welk webwinkel veld deze voorraad is opgeslagen. Deze voorraad wordt vergeleken met de actuele voorraad en indien de huidige voorraad lager is dan krijg je hiervan een notificatie.

     

    Sooqr

    Voor Sooqr zijn meerdere stappen nodig om goed gekoppeld te krijgen op je webshop. Heb je vragen of problemen? Bekijk dan onze Sooqr CCV Shop handleiding.

     

    © 2019 Koebrugge Internet Diensten. All Rights Reserved. Designed By JoomShaper